o tym i o owym

Nadszedł weekend i chwila wytchnienia. No, może nie do końca zupełnie udało się nam odetchnąć, ale zawsze ;-)
Wczoraj mile spędzaliśmy z Małżonkiem czas w Kebab Imbis w Dobroniu. Kolega-saksofonista poprosił mnie o uświetnienie wieczorku muzycznego, więc pojechaliśmy. Nieco miałam stresa, bo to pierwsza impreza od operacji, ale udało się i przez 3,5 godziny umilaliśmy (mam nadzieję!) klientom czas. W przyszłą sobotę, tj. 16.08.2014r. również takowy wieczór muzyczny się odbędzie, na który serdecznie zapraszam. W barze można tanio i dobrze zjeść, jest piwko z nalewaka, ogródek i miejsce dla zabaw dziecięcych. 
Krótka fotorelacja dzięki mojemu Mężowi poczyniona:








To wczoraj, a dzisiaj odbyliśmy sobie krótką wycieczkę do rodzinki. Zawieźliśmy naszego Syna i moją Mamę na tydzień do kuzynki, a na drogę powrotną dostałam 3 duże kabaczki, trochę ogórków, marchewkę, cebulkę i jajka. Wszystko z własnego gospodarstwa mojej Cioci za co serdecznie dziękuję. Teraz muszę tylko obmyśleć, jak ładnie to wszystko przetworzyć. Synuś został na tydzień pod opieką Babci, ale wiem, że będzie miał fajne wakacje. Już rok temu też spędzał tam prawie miesiąc i był zadowolony. Oby tylko pogoda ładna dopisała :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

moja walka o lepsze jutro © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka