nie ma to jak wsparcie.

Dzisiaj moja mama mnie powaliła na kolana tekstem, który padł z ust mojej jakże zajadłej i złośliwej w stosunku do mnie młodszej siostry: "ale pamiętaj, że jak schudniesz, to skóra z brzucha będzie ci sięgała do kolan". No jakże piękne wsparcie. Jakby to było najważniejsze, dokąd będzie ta skóra zwisać i czy w ogóle. Moja siostra - również osoba gruba - jest jak już powiedziałam, bardzo złośliwa i zajadle chce zaleźć mi za skórę. Teraz to już liczy się tylko zdrowie. Nieważne, czy będę mieć fale z brzucha, czy będzie mi zwisał niżej. Będzie dobrze!





Dzisiaj spotkałam się z Dziewczyną, która jest niejako dla mnie inspiracją i jej historia popchnęła mnie do działania w Dużej Sprawie. Również jest po operacji, już prawie rok żyje na nowym żołądku i wygląda olśniewająco! Mam nadzieję, że za rok ja też będę tak wyglądać.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

moja walka o lepsze jutro © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka