zielone koktajle są super!

Kilka dni temu odkryłam ciekawą stronę - blog internetowy - dotyczący koktajli. Konkretnie - chodzi o Zielone Koktajle. Na blogu jest mnóstwo propozycji zdrowych koktajli, które możemy serwować na co dzień sobie i swoim bliskim. Nie to, że jestem inna i nie skorzystałam z dobrych rad :-) Od jakiegoś czasu robię na podwieczorek dla siebie i Syna koktajle, ale bazowałam na mlecznych - z maślanką, kefirem, mlekiem, ewentualnie jogurtem naturalnym. A dzisiaj spróbowałam po raz pierwszy zielonego koktajlu z przepisu znalezionego właśnie na tym blogu.


Do stworzenia mojego smakowitego użyłam kilku liści jarmużu (dostępny na co dzień w Biedronce), plasterka ananasa (nie miałam świeżego, więc wyszedł z puszki...), jabłka, banana i soku z połówki cytryny. Wszystko ładnie zmiksowałam, wyszedł naprawdę gęsty smooth, więc dolałam około pół szklanki wody mineralnej niegazowanej i po ponownym miksowaniu nabrał oczekiwanej konsystencji.


Choć może kolor nie jest zbyt intensywny, bo z racji tego, że pierwszy raz mam do czynienia z jarmużem, to jego ilość w mikserze nie porażała, to i tak wyszło bardzo smaczne. Następnym razem spróbuję innych składników.

Na zdrowie!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

moja walka o lepsze jutro © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka