smakowo-koktajlowo. na szybko.

Tydzień minął nie wiadomo kiedy. 
Udało mi się wreszcie dojść na porcję B12, co ucieszy mojego doktorka i z pewnością nieco może wpłynąć na wyniki badań, które niedługo muszę wykonać (w marcu czeka mnie kontrola w poradni metabolicznej). Na szczęście pielęgniarka z mojej pracy jest aniołem i iniekcje robi bezboleśnie :-)
Z racji tego, że wróciłam już do pracy (niestety ferie nie chciały trwać wiecznie), postanowiłam codziennie targać ze sobą blender, co by na bieżąco robić koktajle. I tak też robiłam. W minionym tygodniu powstało kilka fajnych, smacznych i zdrowych smoothie, które każdemu mogę polecić.
 

truskawka
jabłko
roszponka
liczi
sok pomarańczowy



 
jabłko
banan
pomarańcza
sok z buraka


 
jarmuż
mandarynka
gruszka
sok z marchewki



 
liczi
kaki
gruszka
roszponka
jabłko
pomarańcza


 
roszponka
seler naciowy
jabłko
kiwi
sok z brzozy



roszponka
koperek
jabłko
kiwi
mandarynka
sok z cytryny


Te zielone koktajle powstają z racji mojego udziału w akcji na Facebooku #weekendzzielonymikoktajlami , więc jakby co - to zapraszam serdecznie do wspólnego miksowania i odkrywania nowych smaków. W tym tygodniu po raz pierwszy właśnie spróbowałam soku z brzozy. Fajna sprawa takie odkrywanie nowych smaków ;-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

moja walka o lepsze jutro © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka