podsmumowanie przetworów 2014

Zrobiłam mały rekonesans w przetworowych słoikach i wyszło mi, że mam ich dużo. A konkretnie:
- 4x ogórki curry
- 3x cukinia z bazylią
- 3x papryka konserwowa
- 3x cukinia z curry
- 3x ogórki z marchewką
- 4x przecier szpinakowy (świeżo robiony wczoraj)
- 3x ogórki z musztardą
- 3x ogórki z pieprzem ziołowym
- 2x ogórek z koperkiem
- 2x ogórek z pietruszką
- 9x przecier pomidorowy (autorstwa mojej Mamy)
- 4x dynia w occie (j.w.)
- 12x sałatka warzywna
- 2x cukinia z papryką
- 11x pomidorki koktajlowe
- 1x syrop z sosny (prezent od koleżanki)
- 1x sok z porzeczki (j.w.)
- 3x sok ze śliwek (od Cioci)
- 1x dżem ze śliwek (j.w.)
- 2x dżem śliwkowy
- 2x jeżyny w cukrze
- 4x maliny w cukrze
- 4x dżem truskawkowy z miętą
- 3x dżem z papierówek (prezent od koleżanki)

UFF... Ledwo się pomieściłam w szafkach. A tu jeszcze czeka kabaczek... Żeby znaleźć fajny przepis na wykorzystanie tego ostatniego, oczywiście przekopałam pół Internetu i coś znalazłam. Ale dzisiaj już się za to nie będę brać, bo są inne rzeczy na głowie (zakupy szkolne dla naszego Pierwszoklasisty). Jutro ;-)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

moja walka o lepsze jutro © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka