leniwe chwile

No i doczekałam się wreszcie niedzieli. Spokojnej niedzieli :-) Dochodzą do siebie ostatnie zrobione maliny w cukrze, sałatki z kabaczka porobione, generalnie nic tylko leżeć i odpoczywać :-) I praktycznie to robię, obiad już zrobiony - mięsiwo z wczoraj, do tego pyszna sałatka ogórkowa z pieprzem ziołowym własnej roboty i ziemniaczki. Mam czas za to na grzebanie w przeszłości - genealogia mnie zajmuje w dość dużym procencie. I choć nie wszystkim podoba się to, co robię, to robię to dla siebie i już! Ciekawi mnie, że dzięki starym aktom jestem w stanie dotrzeć do moich praprzodków i na swój własny sposób odtworzyć ich dzieje. Zwłaszcza, że coraz więcej udostępnione jest w Internecie i można bez wychodzenia z domu zagłębić się w historii. Polecam każdemu :-)

Kebab Imbis w Dobroniu
muzyka na żywo 23.08.2014r.

A tu zdjęcie z wczorajszego wieczorka w Kebab Imbis w Dobroniu. Może ludzi nie było zbyt wielu, ale nam się bardzo fajnie grało :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

moja walka o lepsze jutro © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka